
MA Fashion Communication
London, Великобритания
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ
1 Years
ЯЗЫКИ
Английский
ТЕМП
На постоянной основе
КРАЙНИЙ СРОК ПОДАЧИ ЗАЯВОК
Запросить срок подачи заявки
САМАЯ РАННЯЯ ДАТА НАЧАЛА
Запросите самую раннюю дату начала работы
ПЛАТА ЗА ОБУЧЕНИЕ
GBP 29 950 *
ФОРМАТ ОБУЧЕНИЯ
В кампусе
* для небританцев | Великобритания: GBP 24,950
Введение
Condé Nast College of Fashion & Design меняет свое название на Vogue College of Fashion 30 сентября 2024 года. С этого момента мы будем везде официально называть колледж Vogue College of Fashion, включая ваши дипломы и сертификаты, полученные в момент окончания колледжа после 30 сентября 2024 года.
Наша программа MA Fashion Communication служит отличными воротами для профессионалов и аспирантов, стремящихся войти в увлекательный мир моды. Это достигается с помощью тщательно подобранной серии модулей, освещающих прошлое, настоящее и будущее индустрии моды. Благодаря тесному сотрудничеству с Condé Nast Publications, этот курс предоставляет студентам эксклюзивный доступ к внутренней работе индустрии моды, сопровождаемый беспрецедентным уровнем поддержки.
Расположенная в рамках портфеля аспирантов колледжа Fashion Business, который также включает магистерские программы по стратегии люксовых брендов & Business и предпринимательству: Fashion & Creative Industries, проходя обучение по программе MA in Fashion Communication, вы будете делить некоторые учебные занятия и проекты со своими коллегами по другим магистерским программам Fashion Business. Такой совместный подход гарантирует, что вы получите целостное и динамичное понимание индустрии модного бизнеса.
Эта программа тщательно разработана, чтобы позволить вам занять свою нишу в индустрии моды, даже если у вас нет предварительного опыта в этой области. Вы получите ценный набор передаваемых навыков и глубокий багаж знаний, готовый преуспеть в самых разных карьерных возможностях в отрасли. Вы будете охватывать коммуникацию бренда, маркетинговую стратегию и методы исследования для модной и творческой индустрии. Вам будет предложено исследовать творческое мышление о будущем моды, уделяя особое внимание инновациям и прогнозированию, а также развивать навыки сотрудничества и связи с промышленностью посредством отраслевого проекта.
Примечательно, что Condé Nast College может похвастаться беспрецедентным доступом к светилам отрасли, включая редакционные и бизнес-команды, стоящие за такими знаковыми изданиями, как VOGUE, GQ, Glamour, Tatler, House & Garden, World of Interiors и WIRED. Это уникальное преимущество позволяет нам сочетать академическую строгость с выдающимися связями в отрасли, создавая неповторимую образовательную среду.
В Колледже моды и дизайна Condé Nast очевидна наша непоколебимая приверженность подготовке отрасли. Эта программа тщательно разработана для изучения возможностей в сфере моды и творчества, что делает ее привлекательной перспективой для вас, независимо от вашего происхождения. Вам также будет предложена прекрасная возможность получить четырехнедельный опыт работы с погружением в качестве жизненно важного компонента вашего профессионального развития во время программы.
Прием
Учебный план
The programme is structured as four 10-week terms. The first three are taught and the final term is dedicated to independent study to complete the final projects and a thesis. The programme structure consists of modules that are shared across all Fashion Business programmes, which focus on research skills and building critical awareness of current issues as well as developments in the fashion, media and luxury industries along with programme-specific modules that enable you to acquire technical and practical skills aligned with your career goals.
Term 1 - Autumn Term
- Brand Communication & Marketing Strategy (30 credits)
- Critical Research: Understanding Audiences (30 credits)
Term 2 - Winter Term
- Переосмысленная мода (30 кредитов)
Семестр 3 – Весенний семестр:
- Творческое сотрудничество: прикладная модная коммуникация (30 кредитов)
- Final Masters Project (60 credits)
Семестр 4 - Летний семестр:
- Final Masters Project continuation or submission (60 credits)
Term Overviews
The first term of this MA programme explores brand communication and marketing strategy within the fashion and creative industries. Alongside this, you will be introduced to a range of research methods and techniques used to develop an insight into audiences to enhance your ability to think critically and analytically.
The second term aims to stretch your imagination, creativity and foresight – you are asked to re-imagine the fashion industry and question how fashion will be experienced and used in the future. You will gain an understanding of how fashion forecasting and prediction methodologies are utilised to propose highly innovative concepts for future thinking brand experiences.
The third term develops collaborative skills and ingenuity, introducing deeper connections with industry partners during the introduction of an industry-focused project. A key element during this term will be for you to explore your own potential role in the industry and reflect on how you can make a positive impact through your chosen specialist field.
The final term consolidates key aspects of your previous study while enabling you to develop your own creative ideas and fashion communication concepts. The final project, delivered during this term will be an opportunity for you to present a significant body of work related to your chosen specialism, supported by a thesis that demonstrates your academic ability, independent thinking and creativity.
Students graduating from this course have a broad range of opportunities available to them upon graduation. They might aspire to work in marketing, media, communications, PR, branding, retail, social media or creative advertising.
Стоимость обучения по программе
Галерея
Карьерные возможности
We are dedicated to empowering our students to excel in the fashion world. We recognise that a thriving career in this dynamic field requires more than just academic knowledge; it demands practical skills, guidance, and opportunities. Throughout your educational journey with us, we will provide an array of career support options tailored to your needs.
This programme contains modules, experiences and opportunities meticulously designed to equip you with the essential skills, knowledge and practice crucial for a successful fashion career, from personal development to professional practice. The course is suitable for those keen to pursue careers the following careers:
- Pursue a route into a career in communication, PR, marketing, branding or promotion within the fashion and related lifestyle industries either within an agency or in-house for a brand.
- Work in trends, future thinking and innovation within fashion communication.
- Work for a creative, PR or branding agency that provides services to fashion brands.
- Pursue a career in the events sector.
Within the course content, there will be many career and professional development elements and activities available to you, including:
- Alumni Career panel during the induction week
- Multiple career focussed workshops until your final term
- Careers Day at the end of the course
You will also have access to our Career Services including, but not limited to:
- Strengths testing
- CV & Cover Letter Editing
- Mock Interviews
- Optional 1-2-1 tutorial with our Career Consultant
Previous students graduating from our higher education programmes have gone on to work at Vogue College of Fashion, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L’Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans), GQ, Harper’s Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times and many more.