Магистр международного маркетинга
Sheffield, Великобритания
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ
12 up to 15 Months
ЯЗЫКИ
Английский
ТЕМП
На постоянной основе
КРАЙНИЙ СРОК ПОДАЧИ ЗАЯВОК
Запросить срок подачи заявки
САМАЯ РАННЯЯ ДАТА НАЧАЛА
Jan 2025
ПЛАТА ЗА ОБУЧЕНИЕ
GBP 17 725 *
ФОРМАТ ОБУЧЕНИЯ
В кампусе
* для иностранных студентов/студентов из ЕС или £18,705 (с опытом работы) | £10,310 для студентов из Великобритании или £11,810 (при наличии опыта работы)
Введение
Приобретать и развивать специальные знания, понимание и навыки, связанные с соответствующими профессиональными и управленческими функциями международного маркетинга.
- Понимать международный маркетинговый менеджмент и то, как он применяется в отрасли.
- Получите профессиональные маркетинговые навыки для подготовки к будущему трудоустройству.
- Продемонстрировать способность понимать рыночные изменения в быстро развивающейся отрасли.
- Примените свои знания для разработки международных маркетинговых планов и стратегий.
Курс хорошо зарекомендовал себя и пользуется отличной репутацией в плане подготовки аспирантов, которые могут повысить ценность международного бизнеса и хорошо подготовлены к успеху в быстро меняющемся мире маркетинга и бизнеса.
Учебный план
All our courses are designed around key principles based on engaging you with the world, collaborating with others, challenging you to think in new ways, and providing you with a supportive environment in which you can thrive.
The course will use your experience to work through a range of business simulations. You’ll develop your professional marketing skills with a team of tutors who have a wealth of professional marketing and academic experience.
You learn through
- traditional lectures
- seminars
- group work
- independent study
- a dissertation
На этом курсе вы приобретете академические знания и прикладные навыки, связанные с международным маркетингом. Вы изучите модули, посвященные пониманию рынков, маркетингу взаимоотношений, глобальному управлению брендом, принятию маркетинговых решений, международному поведению потребителей, цифровому маркетингу, международным консалтинговым проектам, методам исследования, а также предпринимательскому маркетингу и инновациям. Эти модули познакомят вас с ключевыми концепциями маркетинга и навыками, такими как принятие маркетинговых решений и критическое мышление в международном контексте, что предоставит вам прочную основу для реализации вашего потенциала.
You will be supported in your learning journey through several key areas. These include
- access to our unique student support triangle to help with your personal, academic, and career development
- access to our Skills Centre with one-to-ones, webinars, and online resources, where you can get help with planning and structuring your assignments
- industry-specific employability activities such as live projects, learning in simulated environments, and networking opportunities
This course is delivered face-to-face over three semesters - teaching is scheduled based on the length of your course and the academic calendar.
Applied learning
Work placements
You’ll be able to choose a work experience route where you source your placement to complete during the course. This option runs parallel to the more traditional, full-time non-work experience route. By completing either route, you’ll achieve an MSc in International Marketing.
Live projects
As part of your learning experience, you’ll complete a marketing consultancy project with a real-world business. Here you’ll be able to apply your learning to a live marketing case. The opportunity to visit and communicate regularly with a company will be particularly beneficial to you from the point of view of business engagement and real-life practical experience.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Modules
Module and assessment information for future years is displayed as currently validated and may be liable to change. When selecting electives, your choices will be subject to the core requirements of the course. As a result, selections may be limited to a choice between one of two or more specified electives in some instances.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Final year
Compulsory modules
- Digital Marketing: 15 credits
- Dissertation: 45 credits
- Entrepreneurial Marketing and Innovation: 15 credits (80% coursework, 20% practical)
- Global Brand Management: 15 credits
- International Consultancy Project 1: 15 credits
- International Consumer Behaviour: 15 credits
- Marketing Decision Making: 15 credits
- Relationship Marketing: 15 credits
- Research Methods: 15 credits
- Understanding Markets: 15 credits
Карьерные возможности
This course prepares you for a career in
- International marketing management
- business development management
- исполнительное руководство судоходными компаниями в таких странах, как Китай, Индия, Греция, Нидерланды и Великобритания.
Some of our graduates return home to manage family businesses.
Previous graduates of this course have gone on to work for
- Robert Bosch SA
- Servisair
- Swisscom AG
- Inlecom Systems Ltd